I got that morning boost!



God morgen, sprekinger! Endelig har jeg fått tilbake treningsgleden! Jippi! Takket være til alle dere som gidder å blogge om trening (hurra!), så har jeg fått opp motivasjonen igjen. Det er så deilig. Har også planer om å fornye treningsgarderoben litt, da det faktisk hjelper på motivasjonen. Joggeskoene er slitt, løpetightsene er slitt. Kommer til å gå amok på NikeStore i London (!!). 

Nå sitter jeg her og koser meg en en blåbærpannekake og en kaffedrikk før jeg skal løpe 5-6km før jobb. Så tenkte jeg å spørre dere om deres treningsplaner frem mot sommeren; har dere noen? I såfall, hvis dere vil da, så kan dere dele den med meg. Jeg trenger mer inspo fra dere! 


  11 kommentarer på "I got that morning boost!"

Postet av: MiraSaab
FLINKFLINKFLINK! Jeg har ikke trent på dager og gjett om jeg gleder meg til å komme meg på treningen igjen!
16.04.2012, 09:51
URL: http://www.mirasaab.femelle.no
Postet av: Luisa
Jippi!!! :D Og kjempegøy at jeg kunne bidra med litt motivasjon!
Postet av: Regine
Flinka!! Du ser flott ut i treningstøy søta! Eg og har trena i dag :)
16.04.2012, 14:30
URL: http://regine.femelle.no/
Postet av: Hanne Storsve
Takk for at du ga meg motivasjon:) Har vært altfor slapp med treninga i påska og den siste uka, men NÅ er det på'n igjen!

Har ikke lagt noen spesiell treningsplan mot sommeren, men i mai skal jeg sykle

ett løp på 5 mil, så bør vel kanskje ta fram sykkelen snart. Ellers blir det å variere mellom styrketrening og kondisjon:) Skal prøve å jogge en del før sommeren:)
16.04.2012, 18:28
URL: http://www.hannestorsve.blogg.no
Postet av: tonje
Hipp Hurra for deg!! :) Trenger en dose motivasjon selv, men får iallefall unna tre løpeøkter i uken. Styrken er det verre med..
16.04.2012, 20:35
URL: http://www.tonjensin.wordpress.com
Postet av: Marion
Hei!

Jeg bare lurte på hvilken størrelse du har i Acne Amon blusen din? =)
16.04.2012, 21:10
URL: http://marionhansen.com
Postet av: Kine
Dette følger jeg hver uke:

Mandag: Bryst og triceps

Tirsdag: Spinning og Mage

Torsdag: Rygg og biceps

Lørdag: Skuldre, nakke, bein

Ca 3 øvelser på hver muskelgruppe, og kun frivekter :) Elsker iallefall programmet, og det funker veldig bra for meg :)
17.04.2012, 11:33
Postet av: Christine
Elsker når man har skikkelig treningsglede! Har hatt en litt treig periode motivasjonsmessing selv, men nå er den så og si tilbake på plass! Dette er det jeg gjør/har som mål å gjøre:

1 dag i uken med løping ca 30 min +styrke.

1 dag i uken med Kettlebells (1,5 time) (som jeg ser du har på bilde btw). En favoritt hos meg, sååå bra trening og jeg har en fantastisk dyktig trener i dette.

1-2 dager (spørs på humøret, men minimum 1 gang i uken) med spinning.

1 dag med svømming i uken.

Som du ser er målet og trene ca 4 ganger i uken :)
18.04.2012, 01:13
Postet av: Adrian Wand
Du må ha den kuleste headern jeg har sett, love at first sight!
18.04.2012, 10:43
URL: http://www.adrian.is
Postet av: Marion
Har et spørsmål til angående blusen fra Acne. Er den normal i str. ? :) Den er så nydelig..
18.04.2012, 21:04
URL: http://marionhansen.com
Postet av: camilla i london
så flink du er!!! Skulle virkelig ønske jeg hadde litt motivasjon
18.04.2012, 21:40
URL: http://www.acityjournal.femelle.no

Legg igjen en kommentar

Navn:
Husk meg?
E-post:

Bloggadresse:

Kommentar:

Designet er laget av CAROLINE MARIA


Velkommen!




her kan du skrive hva du heter, hvor gammel du er og hva bloggen din handler om. min offisielle blogg kan du finne her.

arkiv


April 2012
Mars 2012
Februar 2012
Januar 2012
Desember 2011
November 2011
Oktober 2011
September 2011
August 2011
Juli 2011
Juni 2011
Mai 2011

kategorier


Blogg
Cravings
DIY
Food
Hverdag
New in
Outfit
Skjønnhet & velvære
Tips
Trening

favoritter



designet er laget av:


Caroline Maria

hits