4 enkle tips


Hei! Siden jeg nå sitter her med TN Fres og Waynes før trening, så fikk jeg lyst til å dele noen superenkle kaloriforbrennere. Man tenker ikke over det i hverdagen,
men man kan forbrenne mye ubevisst - og det er jo en fin bonus for de som vil ha topp forbrenning i tillegg til styrke og kondisjon. 




Dette er det jeg trenger før en hard treningsøkt :)

1. Bruk bena fremfor bil og buss: Den lille gåturen til jobb, trening eller butikken utgjør mye mer enn hva du tror. En kvarters spasertur kontra fem minutter i bil (og da tenker jeg ikke tid, men i kalorier). Your choice! 2. Hvis du skal ta buss, dropp setet å stå hele veien: Slitsomt? Nja, kanskje. Jeg snakker ikke om bussturer som tar to timer, men en halvtime går bra. Du forbrenner mye ekstra på et år hvis du dropper setet. Bonus! 
3. Ta trappen: Ta den i stede for rulletrappen. Alle vet jo hvorfor... 4. Drikk kaffe: Jeg vet ikke om kaffe i seg selv er noen kaloriforbrenner, men koffein hjelper både kropp og sinn til å lysne. Man får virkelig lyst til å røre på seg. Derfor er koffein en dom idè hvis man har planer om å sove.

Det er MYE man kan gjøre for å forbrenne kalorier nesten ubevisst. Herlig? Jeg har blitt ganske flink på å gå til trening og butikken osv, slik at det blir litt ekstra aktivitet i tillegg til treningen. Det er ikke vanskelig, man må bare bestemme seg for det! Do it!


  0 kommentarer på "4 enkle tips"


Legg igjen en kommentar

Navn:
Husk meg?
E-post:

Bloggadresse:

Kommentar:

Designet er laget av CAROLINE MARIA


Velkommen!




her kan du skrive hva du heter, hvor gammel du er og hva bloggen din handler om. min offisielle blogg kan du finne her.

arkiv


Oktober 2012
September 2012
August 2012
Juli 2012
Juni 2012
Mai 2012
April 2012
Mars 2012
Februar 2012
Januar 2012
Desember 2011
November 2011

kategorier


Blogg
Cravings
DIY
Food
Hverdag
New in
Outfit
Skjønnhet & velvære
Tips
Trening

favoritter



designet er laget av:


Caroline Maria

hits